Saturday, January 15, 2011

Neglected!!

situasi : kat dalam bilik tengah bengang dengan manusia yang berhati cipanzi!!

Aq xpaham langsung dengan manusia berhati kambing nih!! sume nye serba serbi xkena.. ade je lah benda yang aq buat kena kutuk + reject.. ape ingat aq nih spesis robot yang baru dtg dari planet marikh ke?? F**k!!

Aq mmg sensitif sgt rini... lantaklah!! yang penting aq xkaco idop korg!! owh yeah!! silap aq jugak memang mengaitkan dengan hidop korang.. Sh**!! pasni memang aq sumpah tamo kaitkan dengan hidop korang lagi!! fine!
benci!!

-not so happy azwan golding-

Friday, January 14, 2011

New Extravaganza Jati!!

situation : at home again, just came back from hostel..

Yeah!! i already stayed in hostel a.k.a my new home for this whole ugly semester.. haha..
my beloved jati..
so jati!! lalalala

So far okeyla, hope it will be okay till the end..
i'll update for the rest of the story...
cheers lala!!

-azwan golding-

Sunday, January 9, 2011

Happy Face!

situasi : baru je sampai uma, aq terus masuk ke dalam bilik sendiri dan capai lappy terchinta nih tok aq wat sedikit coretan tentang ape yang berlaku dalam hidupku arini... so happy!!

Bangun pagi tadi aq dikejutkan oleh kipas yang telah dipadamkn suisnya oleh mak aq tersyg.. seperti mana hari2 biasa bila da bangun, aq tidak mempunyai ape2 harapan tentang akan gembiranya dan bahagianya ari yang akan aq lalui arini.. kebetulan da bangun aq kena anta adik aq ke tempat keje beliau di giant.. hurmm.. balik je dr anta dye aq pon teringin la plak nak basuh keta, so basuh la... cantik berkilat la keta ferrari kesayangn aq tuh.. hahaha!! (i love u baby)...

Dok tengah syok2 basuh tuh ade la pulak seorg manusia nih msg aq nk ajak kuar, mula tanak sebab da ade janji dengan org lain.. tapi tah ape benda yang dok merasuk minda dan pikiran aq nih aq terus batalkan temu janji dengan org lain tuh semata2 nk kua ngn seorg ni, nak gelar dye ape ek?? ha!! anonymous.. cool!! aq ingat nak ajak anonymous nih pegi jusco bukit raja je, tetibe dye ajak pegi jusco bukit tinggi!! so, aq pon ikot je la sebab dye yg amik aq,.. dan benda yang menarik sangat minda aq ialah dye bawak aq g sana naik motor.. OMG!! aq xpernah2 naik motor, tetibe dapat.. semestinya la aq teruje, aq nih kan batak sikit.. hahhaha..

Anonymous nih memang da membuka satu pintu yang memberi aq satu peluang dan pengalaman yang akan aq tidak lupakan sampai bebile.. mungkin pada sesetengah orang, "lorh, nek motor pon da excited? pelik2", hurm, bagi aq tak, sebab aq memang takot naik motor, dalam masa yang sama, motor yang anonymous bawak aq tadi motor berkuasa tinggi, dah la laju, lagi la aq takot.. tapi aq dah berjaya hadapinye dengan tabah pergi dan balik.. yeshh!! dan ini memberi aq satu pengalaman baru yang sangat indah, bak kate org putih "so memorable!" hahaha..

Dalam sibuk cilok punye cilok, akhernya kami pon sampai la dekat jusco bukit tinggi tuh.. hehehe kitorang jalan2, makan mcdonald seperti selalu keluar.. aq makan quarter pounder favourable la semestinya.. hehheh what a lovely burger!! kekenyangan makan burger tuh sampai sekarang aq terasa.. hahaha! dye lak makan mcchicken burger, yang nih tak perlu la kot pic nyer, sebab korang semua mesti da familiar dengan burger nih.. LOL!!

Sambil makan kami pon bercerita la tentang diri masing2.. haha!! so sweet!! dye rope2 nye budak bisnes in islamic banking, wow!! marvellous! kat mn?? uitm la.. hurm, takley cite bebanyak kat sini tentang dye, hehehe! mungkin dye xrase semua yang berlaku nih seperti tiada ape2 yang berlaku, tapi TIDAK bagi aq, sebab aq rase semua nih sangat lah indah dan agak sukar dilupakan... jadi, aq tidak mahu mengharap ape2 pon kerna bagi diriku dye seorang yang sangat sweet dan tak mungkin dye akan mahukan yang lebih dengan diriku yang tak berapa nak sweet nih...

Apa2 pon arini aq bahgia dengan kehadiran anonymous menemani hariku.. pic nih khas ditujukan tok dye, si anonymous yg sweet!!



have fun all! btw, happy watching ajl pals!!

-azwan golding-

Saturday, January 8, 2011

That Should Be Me!!

situasi : kat bilik da nk masok tido, tetibe terdengar lagu nih berkumandang kat corong headset.. tuh yg teros post...layanzzz!!

Everybody's laughing in my mind
Rumors spreadin' 'bout this other guy
Do you do what you did when you did with me,
Does he love you the way I can?
Did you forget all the plans that you made with me
Cause baby I didn't

That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me this is so sad
That should be me that should be me
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong
I can't go on
'Till you believe that
That should be me

That should be me

You said you needed a little time for my mistakes
It's funny how you used that time to have me replaced
Did you think that I wouldn't see you out at the movies
What you doin' to me
You're taking him where we used to go
Now if you're tryin' to break my heart
It's working cause you know that

That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me this is so sad
That should be me that should be me
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong
I can't go on
'Till you believe
That should be me

I need to know should I fight for love
Or disarm
It's getting harder to shield
This pain in my heart

Ooooh

That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me this is so sad
That should be me that should be me
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong
I can't go on
'Till you believe
That that should be me

(Holding your hand)
That should be me
(The one making you laugh (oh baby oh))
That should be me

That should be me
(Giving you flowers)
That should be me
(Talking for hours)
That should be me
That should be me
That should be me
Never should've let you go
I never should've let you go
That should be me
I never should've let you go
That should be me


More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/j/justin_bieber/#share



lagu ni memang sengaja aq amik bulat2 dan postkan kat cni, sebab tyme nak tido tadi tetibe aq terdengar lagu nih!! memang kena sangat kat aq.. dan lagu nih memang aq tujukan khas kat budak comel tuh... khas to awk lov!!

-azwan golding-

hati berdetak!!

situasi : dalam bilik aq sendiri, sambil mendengar lagu yang penoh syahdu..

arini da masuk ari ketige dak comel tuh xmsg aq, mungkin dye tengah berada di dalam sinar kebahagiaan dengan orang yang tersayang.. aq nampak dye on9 kat fb, tapi tak tego aq pon.. latest thing is dye feel stress!! aq nak je pegi tanye dye, what happen dear?? tapi siapa la diri aq ni dalam hidop dye sekarang nih.. arggh!! so pathetic!!
ye, aq memang rindu kan dye, rindu kan msg2 dan call dr dye..

kat mulot je aq kate aq tak kisah pon pasal dye, tapi jauh di sudut hati dan naluri aq mengatakan aq memang sangat rindukan dye.. haizz!! pedihnya rase hati ini..

-azwan golding-